Musch Barf <3

Hej hörrni!
Måste verkligen tipsa er om en grej!
Det var så att jag var på djuraffären för att köpa mat åt Bruno ( min chihuahua) och då såg jag något jag aldrig sett förrut. Det var råkött , allså mosad fisk. kyckling m.m ( fanns massor olika smaker) i en aaa vad ska man säga. Ni vet när man köper falukorv? så var förpackningen, och det såg faktiskt gott ut, men jag var inte säker på om bag skulle köpa det. Min hund tappar kontrollen när han äter rå mat ( han kissar på mattan osv) men jag tänkte lixom om jag vore hund skulle jag älska rå mat, så jag köpte iaf.
 
Vi kom hem och jag överaskade min lilla bebis med maten och gissa om han blev glad? Han hoppase runt lch vart jätteglad :D
Jag köpte lax smak iaf, för han tappar päls enormt mycket och hoppas att han inte fäller lika mycket nu ( eftersom lax har fett och fett är bra för pälsen ;)
 
Glöm inte att köpa ni också och besöka deras hemsida för mer info på 
http://www.musch.se/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0