Länkning....... :D

Hej Mina Dollars ;)
Hur har ni haft det idag?
Jag har varit på hemspråk som är jätteroligt :)
Min skoldag var ganska bra faktiskt, skrattade mycket idag och fick bra nyheter hehe.
Jag fick nästan A på mitt prov hade ett fel så fick A-  hehe.

O juste minns ni när jag skrev i förrförra inlägget var det nog att den som kan räkna ut hur många kaniner det blir på ett år får en länkning. Jo, Avalon du hade rätt! Det blir 288 kaniner på ett år (även fast vi gick igenom det hhehe <3) men det betyder ju inte att du hade fel liksom. Varsågod Avalon här får du en länkning från mig ;)
¨
http://smartadrag.bloggplatsen.se


Ses senare mina dollars ;)


Kommentarer
Postat av: Avalon

Hahaha, jag tänkte bara om du inte visste och om du ville att jag skulle kommentera :P tänkte inte på att jag skulle få en länkning ^^

2011-10-26 @ 15:53:09
URL: http://smartadrag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0