Förlåt för den dåliga uppdateringen.-...

Sorry för dålig uppdatering, ska bli mycket bloggning nu när det är lov yippie eller hur man nu stavar haha.

Hmmm a torsdag hade vi matteprov det var lätt, i fredags hade vi So prov den var också lätt efter det hade vi ju utklädningsdag på skolan det var Halloween tävling. Jag var en jätteläskig häxa(enligt mig) de andra bara du är ju jättesöt och har fina kläder ,  tack det är roligt att ni tyckte att mina kläder var fina och min sminkning var söt, men jag siktade mest på läskig och typ ful hehe :)
Aja jag vann inte tävlingen och ändå skämde jag ut mig rejält men det var asroligt :)

Idag har jag varit med familjen och shoppat, och någon gång i veckan ska jag se Nalle puh filmen hihi
jag älskar Nalle puh sen jag var liten, han är så snäll och omtänksam allt man vill att en bra vän ska vara hehe, ibland vill jag lyfta honom och kasta honom genom fönstret för att se och fönstret verkligen går sönder hehe, men nu drömmer jag haha
Här fick ni i allafall ett långt inlägg
Ps bilder från halloween lägger jag inte ut av några själ

Ses mina dollars ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0