Svar på tal *

Jag älskar att svara på era fina kommentarer, så jag passar på att göra det nu ;)
'
Anna om Efterbliven . se:
Du har en jätte bra blogg tack att du skaffa den för alla andra bloggar är en aning boring
SVAR: Tack så mycket! :) blir jätteglad av att höra det, men som ni vet så är jag nybörjare så vet inte så mycket om att blogga, men däremot kommer ju såklart min blogg bli bättre när jag kan lite om bloggning. Tack för din kommentar Mvh Dolllar <3


Evelina King om Tio symptom på att du är en fjortis.:
Vad tycker du en riktigt bra blogg ska innehålla? :)

SVAR: Jadu, den frågan får jag nog ställa tillbaka till dig. Jag vet faktiskt inte vad man vill läsa, jag tycker om att läsa om det jag skriver i min blogg och mer såklart. Hoppas du blev nöjd :)
Mvh Dolllar <3

Det var allt för just nu, godnatt! (ska inte sova om ni trodde det haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0