Låtar jag gillar.....

Här är mina top 10 låtar jag tycker om, hope you like it:)

  1. Selena Gomez- I love you like a love song
  2. Jennifer Lopez- On the floor
  3. Britney Spears- Hit me baby one more time
  4. Lady Gaga- Judas
  5. Michael Jackson- Heal the world
  6. Britney Spears- Out from under
  7. Britney Spears- Unusual you
  8. Selena Gomez- Tell me something I don't know
  9. Britney Spears- Oops I did it again
  10. Britney Spears- Big fat bass

Det var top tio!:)
Det blev mycket Britney Spears men jaja hoppas ni lyssnat på de och tycker om de.
Ni som har lyssnat, vad tycker ni om låtarna?







Kommentarer
Postat av: Nahtalie

Ja jag älskar med britney spers hon är ju typ bäst :)

2011-08-30 @ 18:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0