Har två bloggar o.O

Tjena Dollargirl!
Ville bara säga sorry för upptaderingen, jag har inte bloggat här ett tag eftersom jag också har en annan blogg som jag bloggar i. Den bloggen är egentligen äldre än den här, men jag har glömt att säga till er läsare att jag har en annan blogg, men nu vet ni det och jag ska länka den nu;)

Här är länken till min första blogg


   http://www.stardoll.com/sv/user/diaryLists.php 



Ps. Jag bloggar mest på den bloggen, och jag tror att man måste ha ett konto för att gå in på sajten. De flesta tjejer har det men om du inte har det gör bara ett konto det är lätt;)

Jag såg också att jag hade fått nya läsare, välkommen till min blogg vill jag bara säga och för er som inte förstår så skriver jag '' Hej dollargirl'' istället för ''hej bloggen'' som alla skriver så jag ville göra något unikt och ta blogg namnet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0